Tuesday, 31 May 2011
!!! ... عروسی که این باشه لابد شب حجله هم تمرین کهریزک می کنند
ما نفهمیدیم این مراسم ختمه ؟ رژه نظامیه ؟ پادگان آموزشیه ؟ مطب دندون سازیه ؟ هفته دفاع مقدسه ؟ یا عروسی ؟ اینها حتی عروسی کردنشون هم مثل آدمیزاد نیست بعد شما تو اینترنت از حکومت مثل سوئیس صحبت کنید میخوام ببینم حالا گیریم حکومت مثل سوئیس هم داشتیم ... این ملت غیور و شهید پرور رو میخواید چکار کنید؟
Subscribe to:
Posts (Atom)










