Tuesday, 31 January 2012

:نظر بابا طاهرعریان در مورد اقدام اخیر گلشیفته فراهانی

:نظر بابا طاهرعریان در مورد اقدام اخیر گلشیفته فراهانی

به اینترنت بدیدُم یک کلوزآپ / نمی دونُم که اصلِ یا فتوشاپ
بدل یا اصل ، مو کاری ندارُم / دلُم در سینه افتاده به تاپ تاپ
***********
خوشا اونان که پاریس جایشان بی/ درون کافه ها ماوایشان بی
اگر گشتن چو بابا نیمه عریون/ خدا را شکر شلوار پایشان بی
***********
خدایا دین تو اندر خطر بی/ دلُم بازیچه ی اهل هنر بی
پشیمونُم بگو تقصیر مو چی/ گناه مو فقط حظٌ بصر بی
***********
مکن کاری که "بهزاد" ننگش آیو/ با ملاهای نادون جنگش آیو
تو بهر جایزه لغزیده پایت / در اینجا سوی بابا سنگش آیو
***********
به کافی نت روُم آنجا ته وینُم/ به اینترنت روُم درجا ته وینُم
به هر وبلاگ و هر سایتی که آیُم / نشان از قامت رعنا ته وینُم
***********
یکی لختو و یکی عریون پسنده / یکی با چادرو و تومبون پسنده
به هرچه آفریدی طالبی هست/ دل مو عنچه ی خندون پسنده
***********
مو گشتُم "شیفته" بر اون"گل" ناز/ گریبونش مثال غنچه ها باز
ندونُم حکمت این جلوه ها چیست/ خدایا مو برقصم با کدوم ساز
***********
یکی اونسوی دنیا گشته عریون/ یکی اینجا شده غمگین و دلخون
گناه هر کسی بر خود نویسند/ چه باید کرد با مخلوق نادون

Monday, 30 January 2012

!آقای دکتر بهمنی رییس کلّ بانک مرکزی اعلام کرد: پول ملی‌ (دودلار) میرود که با ارزش تر از دلار آمریکا باشد

!آقای دکتر بهمنی رییس کلّ بانک مرکزی اعلام کرد: پول ملی‌ (دودلار!) میرود که با ارزش تر از دلار آمریکا باشد


:ما (یک تیم متشکل از کارشناسان اقتصادی و روانشناسی موظف به پیگیری مساله) پس از رایزنی‌ها به نتایج ذیل رسیدیم
.حالت اول: آقای دکتر بهمنی دچار اختلالات روانی‌ بیشتر شده اند
.حالت دوم: پیش بینی‌ انجام شده طبق محاسبت دقیق مطرح شده است


:سپس الگوریتم ذیل طراحی شد


دلار را با قیمت ۱۰۰۰ تومن (یادش بخیر) در نظر بگیرید
"جایگزین کنید: "۱۰۰۰ تومن = دلار
"با افزایش قیمت پول ملی‌ به ۲۰۰۰ تومن، جایگزین کنید "۲۰۰۰ تومن = دودلار
پول ملی‌ را بجای تومن به دودلار تغییر دهید
تساوی روبرو را در نظر بگیرید : دودلار = دو - ضربدر - دلار
 بدین ترتیب هم تعداد صفرهای این پول به صفر رسیده، هم دو برابر پول آمریکایی‌ شده

آقای دکتر بهمنی در ادامهٔ سخنانش به دولت آمریکا پیشنهاد داد واحد پول ملی‌ خود را به چیز دیگری غیر از دلار (مثلا اشرفی) تغییر دهند یا شاهد بی‌ ارزش شدن روزانه‌ پول ملی‌ خود باشند ...

    !شیر فهم شد؟ دیگه نگو یارو رییس بانک مرکزی دیوونه است

Saturday, 28 January 2012

چقدر این دلار آمریکا بی‌ ارزش و ناپایداره !!!

چقدر این دلار آمریکا بی‌ ارزش و ناپایداره ... تا دیروز ۲۴۰۰ تومن بود، امروز خرده زمین شده ۱۲۲۶ تومن. با این پول خاک بر سری دیگه آبرو واسه این اوباما نمونده !!!

Friday, 27 January 2012

فکرشو بکن اصحاب کهف چه حالی‌ داشتن بعدِ سیصد سال که پاشدن از خواب دیدن پولشون بی‌ ارزش شده!

ما شب می‌خوابیم صبح پا میشیم میبینیم اسکناس ۵۰۰۰ تومنی مون شده پول خورده، داغون ایم. فکرشو بکن اصحاب کهف چه حالی‌ داشتن بعدِ سیصد سال که پاشدن از خواب دیدن پولشون بی‌ ارزش شده! چه اعصاب‌ای ازشون خورد شده!!!

Tuesday, 17 January 2012

این چه فرهنگیه که با لخت شدن یه نفر، به باد فنا میره؟

اون فرهنگی‌ که با لخت و عور شدن یه نفر، به باد فنا میره، هرچه زود تر به باد بره بهتره...از کی‌ تاحالا پوشیده بودن معیار فرهنگ برتر، و لخت بودن معیار بی‌ فرهنگی‌ شده؟ اونهایی که این موضوع رو ایراد می‌بینن، باید به فرهنگ سنج خودشون یه سری بزنن ...