!آقای دکتر بهمنی رییس کلّ بانک مرکزی اعلام کرد: پول ملی (دودلار!) میرود که با ارزش تر از دلار آمریکا باشد
:ما (یک تیم متشکل از کارشناسان اقتصادی و روانشناسی موظف به پیگیری مساله) پس از رایزنیها به نتایج ذیل رسیدیم
:ما (یک تیم متشکل از کارشناسان اقتصادی و روانشناسی موظف به پیگیری مساله) پس از رایزنیها به نتایج ذیل رسیدیم
.حالت اول: آقای دکتر بهمنی دچار اختلالات روانی
بیشتر شده اند
.حالت دوم: پیش بینی انجام شده طبق محاسبت دقیق مطرح شده است
:سپس الگوریتم ذیل طراحی شد
دلار را با قیمت ۱۰۰۰ تومن (یادش بخیر) در نظر بگیرید
"جایگزین کنید: "۱۰۰۰ تومن = دلار
"با افزایش قیمت پول ملی به ۲۰۰۰ تومن، جایگزین کنید "۲۰۰۰ تومن = دودلار
پول ملی را بجای تومن به دودلار تغییر دهید
تساوی روبرو را در نظر بگیرید : دودلار = دو - ضربدر - دلار
بدین ترتیب هم تعداد صفرهای این پول به صفر رسیده، هم دو برابر پول آمریکایی شده
آقای دکتر بهمنی در ادامهٔ سخنانش به دولت آمریکا پیشنهاد داد واحد پول ملی خود را به چیز دیگری غیر از دلار (مثلا اشرفی) تغییر دهند یا شاهد بی ارزش شدن روزانه پول ملی خود باشند ...
!شیر فهم شد؟ دیگه نگو یارو رییس بانک مرکزی دیوونه است
No comments:
Post a Comment