Tuesday, 31 May 2011

من اصفهانیم و به اصفهانی‌ بودن خودم افتخار می‌کنم...!!! چون چارهٔ دیگه‌ای ندارم...!

جان؟ : اصفهانیه با بچه‌اش دعواش میشه میگه اگه بخاطر یارانه ات نبود میکشتمت ؟؟؟ !!!

No comments:

Post a Comment