... خیلی حال میکنم با این قضیهٔ
Tuesday, 31 May 2011
من اصفهانیم و به اصفهانی بودن خودم افتخار میکنم...!!! چون چارهٔ دیگهای ندارم...!
جان؟ : اصفهانیه با بچهاش دعواش میشه میگه اگه بخاطر یارانه ات نبود میکشتمت ؟؟؟ !!!
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment