... خیلی حال میکنم با این قضیهٔ
Saturday, 4 June 2011
!!! ... روز پلیس و امنیت مبارک
اونور دنیا، هر موقع احساس میکنی امنیتت به خطر داره میفته، زنگ میزنی ۹۱۱ ... پلیس که میاد، احساس دلگرمی و امنیت میکنی ... اینور دنیا، تا حرف ۱۱۰ و یگان ویژه میاد، تنت میلرزه، پلیس که میبینی کف و خون بالا میاری ... تا از جلوت رد بشن ...
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment