Saturday, 4 June 2011

!!! ... روز پلیس و امنیت مبارک

اونور دنیا، هر موقع احساس میکنی‌ امنیتت به خطر داره میفته، زنگ میزنی‌ ۹۱۱ ... پلیس که میاد، احساس دلگرمی‌ و امنیت میکنی‌ ... اینور دنیا، تا حرف ۱۱۰ و یگان ویژه میاد، تنت میلرزه، پلیس که میبینی‌ کف و خون بالا میاری ... تا از جلوت رد بشن ...

No comments:

Post a Comment