نه دیگه، خوبه دیگه اینجوری...وقتی ونزوئلا و بولیوی بجای پول نفت پشم بده دست دولت، چرا دولت بجای پول نقد کارت سوخت به مردم نده؟ حالا کم کم کارت سوختم ور میدارن بجاش همون پشم و مستقیم دست مردم میرسونن...همون پول نفت میشه دیگه...یعنی اینجوری "پول نفت بطور مستقیم بدست صاحبان اصلیش میرسه" !!!
No comments:
Post a Comment