Sunday, 26 June 2011

! از مبادله نفت با پشم گوسفند، تا پرداخت کارت سوخت بجای پول نقد برای یارانه‌ها

نه دیگه، خوبه دیگه اینجوری...وقتی‌ ونزوئلا و بولیوی بجای پول نفت پشم بده دست دولت، چرا دولت بجای پول نقد کارت سوخت به مردم نده؟ حالا کم کم کارت سوختم ور میدارن بجاش همون پشم و مستقیم دست مردم میرسونن...همون پول نفت می‌شه دیگه...یعنی‌ اینجوری "پول نفت بطور مستقیم بدست صاحبان اصلیش می‌رسه" !!!

No comments:

Post a Comment