داشتم به این موضوع فکر میکردم که چرا مردم سوریه اینجور تا آخرین نفس جلوی اسد ایستادگی کردند و میکنند...دلیلش اینه که اینا نه امثال خاتمی رو در کنارشون دارند ، و نه اصلا حتی با این واژه و مفهوم اصلاح طلبی آشنایی دارند...مردم سوریه به این نتیجه رسیدند که بابا یه جاهایی انتظار اصلاح داشتن، اصلا منطقی نیست...بچه گانه است ... کاربردی نیست، بیشتر احساسیه ... فکر میکنی جواب میده، والا در واقعیت فقط در جنبش مردم ترمز ایجاد میکنه ... دم مردم سوریه گرم! باشد تا بقیه هم از این موضوع درس عبرت بگیرند...
No comments:
Post a Comment