جمهوری اسلامی امسال میزبان "همایش مبارزه با تروریسم" است. در این همایش "جهانی" که در تهران برگزار میشود مهمانان ویژهای حضور دارند. از جمله میهمانان این همایش میتوان به "عمر البشیر" رئیس جمهور تحت تعقیب سودان به اتهام جنایت جنگی در دارفور نام برد. همچنین از دیگر مهمانان این همایش میتوان به نخست وزیر مالدیو، دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان و مقامات کشورهای دیگر اشاره کرد، کشورهایی که هیچیک هیچ سابقهای در مواجهه با تروریسم و مبارزه با آن ندارند. در این همایش جای مهمانان دیگر همچون "معمر قزافیی"، "بشار اسد"، "حسنی مبارک"، "بن علی" و مرحوم "بن لادن" بسیار خالی خواهد بود.
No comments:
Post a Comment