Wednesday, 8 June 2011

:فقط در ایران

فقط در ایران:

  ... !!! ... همه جای دنیا مخالفان به حکومت، فشار میارن...حکومت، زیرِ فشار مخالفان، پیشنهادِ آشتی‌ ملی‌ میده...تو مملکتِ ما، مخالفان ازحکومت عذر خواهی‌ می‌کنن، حکومت بیشتر به مخالفان فشار میاره، مخالفان تقاضای آشتی‌ ملی‌ میکنن 

No comments:

Post a Comment