... خیلی حال میکنم با این قضیهٔ
Monday, 8 August 2011
... "اومدیم پارک ملت "آب بازی
اومدیم پارک ملت "آب بازی"، سربازه اومده عصبانی میگه، "اومدین آب بازی؟" !!! پَ نه پَ اومدیم دور هم با خواهر برادرامون وضو بگیریم جناب سروان ...
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment