... خیلی حال میکنم با این قضیهٔ
Friday, 11 November 2011
ای شیطون! میدونستم بالاخره کرباسچی کار خودشو میکنه ... حالا اصفهان نشد، تهران ، تهران نشد ، شیکاگو !!!
!!! من میدونستم این کرباسچی بالاخره کار خودشو میکنه ... حالا اصفهان نشد، تهران ، تهران نشد ، شیکاگو
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment