Monday, 5 March 2012

خاتمی: پشتیبان مصلحت کشور = ۱۰% نادانی + ۹۰% پدرسوختگی

اون موقع‌ها "زوووو"‌ ام که بازی‌ میکردیم، وقتی‌ جررر میزدیم، بچاهای تیم اون طرف بازی‌ نمیکردن = تحریم میکردن = ما رو تنها میگذاشتن که بدونیم تنهایی‌ نمیتونیم بازی کنیم !!!... ... حالا یه موسی‌ پیدا شده، زدن تیمشو لت و پار کردن، تو بازی خودش جررر زدن، عذر خواهی‌ که ازش نکردن هیچ، تو همون بازی با قواعد تازه‌ام راش نمیدن، خودشون‌ام به اندازه کافی‌ نفر دارن که با خودشون بازی کنن، باز میره میگه منو بازی بدین! چطور یه نفر "اصل ساده در قدرت موندن رو بهر قیمت و سهم داشتن از نفت رو بهر تاوان" با کمال وقاحت و با ۱۰ درصد نادانی و ۹۰ درصد پدرسوختگی زیر پوشش "مصلحت کشور" و از اون بدتر "مصلحت مردم" توجیه میکنه؟ کدوم روزنه؟ برای کدوم اصلاح طلبی؟ روزنه‌های اصلاح طلبی اگر قرار بود پای صندوق‌های رأی باز بشن، سال ۸۸ باز شده بودن. راهی‌ که خاتمی داره الان میره همون راهی‌ هست که هاشمی‌ رفسنجانی‌ ۲۰ سال پیش انتخاب کرد و بی‌ نتیجه بودنش رو همه دارن می‌بینن. ...

No comments:

Post a Comment